Tuesday, November 13, 2012

Sweet Nov

1) First enrty di bulan November... masa yang cepat berlalu..
lagi sebulan setengah je lagi nak masuk tahun 2013.. sekejap jer...
lagi 1 hari pun dah masuk tahun baru 1434H.. Selamat Tahun Baru Hijrah 1434H.. Semoga kedatangan tahun baru akan membawa seribu kebahagiaan & rahmat buat kita semua... Jangan lupa baca doa akhir & awal tahun..

2) Bulan ni birthday saya... juga birthday kakak & anak2 buah saya.. ramai gak yang lahir bulan Nov ni kan.. Hepi birthday buat semua.. Adah, Zarif, Ahmad, Kak Ti & me... ada sape lagi ke? Rasa2 macam dah sebuat semua... Semoga kalian & saya panjang umur dan sentiasa berada dibawah Rahmat & Kasih sayang-NYA selalu...Sayang kamu semua.. muah muah...

3) Buat pertama kali dalam tahun ni saya jejak kaki ke production.. haha.. padahal dah masuk lima tahun dah kerja kat tenaga tu, boleh kira berapa kali je turun sana... dan saya mengaku yang saya tak kenal sangat diorang... sampaikan ms pegi company trip, ada yang tanya saya ni baru masuk keje ke? Kenapa macam tak penah nampak jer.. heheh... maklum la line saya tak kena kat production.. kerja saya lebih kat sistem bukan production... Sekarang, dah kena link ngan prodcution dah.. maklum la bos dah berhenti, terpaksa la cover serba sedikit kerja dia dulu.. baru perasan yang saya tak penah/jarang turun kat prodcution.. heheh.. no wonder bila saya turun jer, ramai yang tengok.. pelik kot...Entah sape2 ntah tiba2 turun then bg schedule apa job nak jalan... nasib la...

4) Dah lama tak gi umah a ja... Ari mgu lepas gi umah a ja.. kebetulan ain pun ada datang kepong... dah bosan, plan la bawak ayih naik ketapi, gi TBS makan mee bandung yang cik ayu dok sebut2 best tu.. tp tak kena sgt ngan tekak kelate I ni.. sori ye cik ayu.. huhuh.. budak tak penah naik kete api.. cuak jap... heheh.. nasib baik mama & papa dia tak kisah.. TQ yer bagi pinjam ayih kat kami.. heheh

 
Dah penat pusing TBS, bantainya tido budak tecit ni... penat rupanya... heheh

No comments:

Post a Comment