Thursday, March 8, 2012

Saya, Ofis & Kerja

1) Saya tak suka aircond.. sebab saya tak tahan sejuk... aircond & saya tak boleh rapat... Nasib baik saya ada rakan sekutu yang tak suka aircond.. suka hati kitorang la nak laras suhu brape.. hehhe

2) Saya sangat 'alert'. (Bukan saya yg cakap, tp org kat ofis yang cakap).. sebab saya selalu perasan benda2 yg orang lain tak perasan... Tp mungkin betul jugak.. klu tak, tak mungkin hajar pun cakap benda yang sama masa kat UTM dulu...

3) Kat Ofis semua org tau saya suku buah salak... dan pg td ada marketing yang baru balik dari Batam beli buah salak.. dia siap simpan sebab nak bagi kat saya... Dan my ex-boss, Alvin pun tau jugak, bahagian dia pun dia bagi kat saya.. heaven giler.. hahahah

4) Saya sayang purchasing Dept walaupun sekarang saya kat planning dept... Tapi sekarang dept tu dah makin teruk.. staf 2org brenti skaligus... dan yang paling kesian kat Alvin.. semua benda dia kena buat.. walaupun mulut dia bising tp dia baik... *saya je kot yang cakap dia baik*. Tp dia memang baik dgn saya...

5) Saya tak suka GM saya.. sebab dia mengjengkelkan... selalu nak cari kesalahan dept lain walaupun at the first place, marketing yang salah.. tak boleh terima pendapat orang lain.. dia je yang betul.. Ada jugak orang macam ni ek...

6) Saya tengah survey kerja lain... bukan sebab dah tak suka kat Tenaga.. Saya sayang nak tinggal Percetakan Tenaga... kalau tak, takkan saya boleh stay samapi 5 tahun kan??? tp saya nak cari kerja yang 5 hari seminggu... Dan klu dapat, saya tak pasti yang saya akan dilepaskan dengan mudah...

No comments:

Post a Comment