Monday, December 26, 2011

:: Cerita Disember ::

Dah sebulan takde n3 baru...
bulan ni bz ckit.. balik lmbt malas nak on pc...

1) Dikesempatan ni, nak wish besday kat 4 org anak buah yg lahir bulan disember...
Hepy belated besday semua..
semoga panjang umur, murah rezeki...
Semoga Naya, Mirah, Manis & Ayish jd anak yg baik...

2) Company buat dinner 7 januari nih... yg hampehnye still wat kat opis lama.. konon2 sempat masuk bangunan baru tapi tak siap lagi.. tgu taun depan la yer... Dan yg tak best lagi, tahun ni ada tema, tema 70an & 80an... ada cadangan nak pakai baju apa tak? Klu tak harus je saya pakai baju opis heheheh...

3) Still berkenaan dinner, group kami kena wat performance.. Dan performancenyer ialah Cha Cha Dance.. hahaha.. tarian cha cha... nasib baik la budak2 foreigner nih yang volunteer nak menari... klu tak hari nak pilih sapa... Yg tak best kami kena design baju... saya kena jahit baju... MALAS nyer nak menjahit... lagi 2 minggu lagi, tak buat apa pun lagi.. huhuhu...

4) Kat opis sekarang tak best.. takde geng... semua geng2 saya dah berenti... saya pun merancang jugak tp sayang plak nak tinggal sebab sekarang dah stabil... bos lama & baru pun banyak bagi kepercayaan untuk saya... at least, apa2 diorang akan tanya pendapat saya jugak... tp nak jugak merasa kerja kat tempat lain.. camane ek???

5) Semalam, bersemanagat nak kemas bilik... padahal bilik kecik jah, p amik masa smpi sehari... adus.. penat giler... masa nak susun buku2 tu, saya bersemangat kira.. byk jugak buku2 ni rupanya... tak cukup satu rak, minggu depan kena beli rak lagi satu...


Itu sahaja untuk kali ni... Semoga berjumpa lagi...



**Selamat menyambut Tahun 2012... Semoga dengan kehadiran tahun baru nanti akan memberikan kegembiraan buat kita semua....**

No comments:

Post a Comment