Wednesday, April 6, 2011

`Selamat Bersemadi Thewt`

Tadi sampai je kat ofis, member bagitau ada foreigner meninggal dalam tido... saya buat tak tau je la sebab dia tak bagitau sapa... ye la, mana saya tau dal beratus2 foreiner kat kilang tu, mana la kita nak kenal semua orang.. Tp, tak lama lepas tu datang Mee Ling datang bagitau yang meninggal tu store boy kitorang... terkedu kejap... ye la, semalam jumpa elok sembang .. dia sempat buat OT kat packing sampai pukul 10 mlm... tak sangka pagi ni dah meninggal.. kena heart attact masa tido... Dah ajal dia..

Tp mendiang memang seorang yang baik... Nak mintak tolong apa2 senang. cepat je dia tolong.. w/pun BM dia tak fasih & BI dia tunggang langgang, tp dia still nak belajar... dia kat sini baru 3 tahun.. logik la.. mana nak fasih mcm org yang bertahun2 kat sini... dia handle chemical & schedule waste.. pagi2 nampak dia kat schedule waste area mesti senyum & say morning...

Dia seorang yang rajin dan tak berkira bila diminta buat apa2... Sekarang, dah takde orang nak tolong saya ambil wet sample lagi... dah takde orang nak mintak tolong buat apa2 lagi... dah takde orang nak mintak tolong cari ink untuk saya lagi bila urgent...

Selamat Bersemadi thwet...

***p/s: hari ni nama saya terpilih untuk menjadi comitte ISO 9001:2008... sanagt tak best.. nanti asyik kena attend taining la, masuk meeting la.. tak bleh nak enjoy la.. huhu yang dah busy akan jadi super duper busy tambah2 minggu depan ada internal audit, 18-23 April... tak suka la.. :-(

No comments:

Post a Comment